نظرات در مورد کمربند پلاتینر

نظرات در مورد کمربند پلاتینر چگونه است؟

خواص درمانی و تسکین دهندگی درد کمربند چقدر واقعیت دارد؟ آیا ارسال امواج صوتی، اولتراسوند و پالس های الکتریکی موجود در کمربند پلاتینر منجر به درمان درد کمر می شود؟ اصلا تا چه حد در مورد خواص درمانی کمربند پلاتین اغراق شده است؟ این ها سوالاتی است که قرار است در ادامه به بررسی صحت آن بپردازیم.

آیا کمربند پلاتینر خوب است؟

نظرات در مورد کمربند پلاتینر بسته به نوع درد، شدت درد و نحوه استفاده از کمربند پلاتینر ممکن است متفاوت باشد؛ به عنوان مثال، طبق تحقیقاتی که انجام شده است تعداد بسیاری از افرادیکه از خرید کمربند پلاتینر راضی نبوده اند کمتر از 10 روز از زمان خرید کالایشان نگذشته است. این درحالی است که طول مدت درمان توسط کمربند پلاتینر بیش از 3 ماه است.

استفاده از کمربند پلاتینر برای درمان انواع کمر درد

درست است که در تبلیغات کمربند پلاتینر اذعان می شود که این کمربند طبی همه کاره قادر است منجر به درمان انواع کمر درد شود، اما به هر حال برخی از انواع کمر درد بهتر به پلاتینرتراپی پاسخ می دهند. اما این عارضه ها کدامند؟

• دیسک کمر که شامل انواع برجستگی، بیرون زدگی و پارگی دیسک
  • دیسک کمری که منجر به بروز درد سیاتیک در سمت چپ و راست می شود
  • انواع آرتریت که با خشکی و درد مفاصل همراه است
  • تنگی کانال نخاعی که با درد، سفتی و سوزش همراه است

در همه این موارد استفاده از کمربند پلاتینر می تواند هم سبب تسکین درد و هم بهبود روند ترمیم بافت های آسیب دیده و کاهش التهاب موجود در بافت ها شود.

استفاده از کمربند پلاتینر برای درمان دیسک کمر، سیاتیک، تنگی کانال نخاعی و انواع گرفتگی کمر توصیه می شود.

کمربند پلاتینر موثر در درمان انواع دیسک کمر، سیاتیک، تنگی کانال نخاعی و انواع گرفتگی کمر

آیا واقعا کمربند پلاتینر یک کمربند طبی درمانی است؟

کمربند طبی پلاتینر حاوی سه تکنولوژی پیشرفته است که به طور اختصار به آن UIC گفته می شود. تکنولوژی UIC ترکیبی از سه تکنولوژی اولتراسوند تراپی، اینفرارد تراپی و درمان بوسیله پالس های الکتریکی است. هر یک از این سه درمان سه گانه در فیزیوتراپی به صورت جداگانه و تخصصی برای درمان انواع دردهای اسکلتی به کار می روند. اما خواص درمانی این سه روش کدامند؟

• امواج اولتراسوند: امواج اولتراسوند به بافت های عمیق نفوذ می کند، گرمای درون بافتی را افزایش می دهد که این موضوع منجر به افزایش جریان خون و کاهش التهاب می شود و خشکی و گرفتگی را درعضلات و مفاصل رفع می کند.
  • امواج اینفرارد (مادون قرمز): امواج مادون قرمز سبب افزایش جریان خون، کاهش التهاب، افزایش کلاژن و تولید اندورفین که یک مسکن طبیعی در بدن است می شود.
  • پالس های الکتریکی: پالس های الکتریکی بسیار ظریفی که از دستگاه پلاتینر ساطع می شود توسط بیمار احساس نمی شود اما می تواند سبب افزایش گردش خون، ایجاد رگ های خونی جدید و درنتیجه افزایش سرعت ترمیم بافت ها شود.

به همین دلیل است که کمربند پلاتینر را یک کمربند طبی درمانی می دانند چرا که کاری که دستگاه پلاتینر انجام می دهد فراتر از تسکین موقت درد است. کمربند پلاتینر منجر به درمان منشا کمر درد در فرد می شود.

دلایل نارضایتی از کمربند پلاتینر چیست؟

با وجود رضایت مصرف بالا در مورد کمربند پلاتینر باز هم افرادی هستند که به دلایل مختلف ممکن است از خرید کمربند پلاتینر رضایت کافی نداشته باشند. کمربند پلاتینر نیز مثل هر محصول دیگر قطعا نواقصی دارد که ممکن است در شرایط خاص نتواند آن گونه که باید درد بیمار را تسکین دهد. عدم رضایت از پلاتینر اغلب به موارد زیر مربوط می شود:

• عدم استفاده از دستگاه مطابق با دستورالعمل ها
  • عدم تکمیل طول دوره درمان
  • خرید کمربند پلاتینر تقلبی
  • ابتلا به مشکلات بسیار حاد در ستون فقرات که نیازمند عمل جراحی فوری است
کمربند پلاتینر تقلبی فاقد نشان uic بر روی کابل و سوکت است.

کمربند پلاتینر اصل با نشان حک شده UIC شرکت زایسترونیک آلمانی

آیا کمربند پلاتینر ارزش خرید دارد؟

بسیاری از مصرف کنندگان کمربند پلاتینر پس از اتمام دوره درمان از خرید خود رضایت دارند به همین دلیل است که اغلب مشتریان از طریق دوستان و آشنایان راضی از محصول با دستگاه پلاتینر آشنا شده اند. اما این مصرف کنندگان معمولا از چه افرادی تشکیل شده اند:

• بیمارانی که از درد مزمن کمر رنج می بردند و با تکمیل دوره درمان احساس بهبودی قابل توجهی بدست آورده اند.
  • بیماران مبتلا به دیسک کمر که تمایلی به جراحی ندارند و ترجیح می دهند با درمانهای غیرتهاجمی مثل دستگاه پلاتینر خود را درمان کنند.
  • بیمارانی که جراحی کمر انجام داده اند و دوره نقاهت را سپری کرده اند اما همچنان احساس درد دارند.
  • بیماران مسن که دچار خشکی و سفتی مفاصل هستند که به کمک امواج اولتراسوند گرفتگی های کمر بشدت تسکین پیدا کرده است.
  • ورزشکارانی که به دلیل انجام تمرینات غیراصولی دچار درد در پایین کمر شده اند.
  • افراد مبتلا به انواع آرتریت که دچار التهاب و دردهای نسبتا شدیدی در ناحیه ستون فقرات هستند و با استفاده از پلاتینر درد و التهاب کمر تا حد زیادی بهبود یافته است.

آیا پزشکان خرید کمربند پلاتینر را توصیه می کنند؟

پزشکان ارتوپد استفاده از کمربند پلاتینر را تایید می کنند زیرا پلاتینر درست مشابه با روش های درمانی فیزیوتراپی عمل می کند. با این تفاوت که می توان کمربند پلاتینر را در منزل استفاده کرد. از طرفی دیگر کمربند پلاتینر برخلاف بسیاری از روش های درمانی هیچ گونه عارضه ای در پی نخواهد داشت و استفاده از آن کاملا ایمن است. از این رو استفاده از آن به بسیاری از بیماران توصیه می شود.

اول کلینیک